Οι άφρονες των Αθηνών, οι εθνομηδενιστές οδηγούν τη χώρα σε εκτεταμένες αλλαγές των συνόρων μας. Όταν οι Τούρκοι εισβάλλουν στα εδάφη μας, οι ανόητοι των Αθηνών κυβέρνηση και αντιπολίτευση θα τους αντιμετωπίσουν με χάπια και ορούς της Novartis. Χωρίς πυξίδα στην εξωτερική πολιτική.
Από τις καντρίλιες του Καραμανλή και τον έρωτα με τον επανεκλεγέντα Πούτιν, οδηγηθήκαμε στον ξενοκινούμενο πολιτικό γκα γκα Παπανδρέου και στο κατοχικό σύμφωνο του μνημονίου. Και από το μνημόνιο, το υπερταμείο, την ανεργία τη μετανάστευση και την καθίζηση της Άμυνας, οδηγούμεθα στο μοίρασμα του Αιγαίου, στην απώλεια νήσων και βραχονησίδων και εδαφών τόσο στη Θράκη, όσο και στην Κύπρο. Χωρίς να γνωρίζουμε ακόμη ποιες θα είναι οι επόμενες αλλαγές στα Βόρεια σύνορά μας.
Ο Ταγίπ Ερντογάν κατέλαβε το Αφρίν, παρά τις διαβεβαιώσεις δημοσιογράφων των Αθηνών και πολιτικών ότι ήταν διαλυμένος ο στρατός του και ότι δεν επρόκειτο ποτέ να καταλάβει την πόλη των Κούρδων. Παρατεταμένη η σιωπή της Ευρώπης και των ΗΠΑ για τις εξελίξεις στο Αφρίν.
Σε όλα τα πολιτικά παρασκήνια της Ευρώπης συζητείται ποιο πρέπει να είναι το δέλεαρ στο Αιγαίο για το Σουλτάνο, προκειμένου να μη φύγει από το ΝΑΤΟ και να εγκαταλείψει οριστικά τον Πούτιν. Οι πάντες έχουν εγκαταλείψει το δίδυμο Τσίπρα – Καμμένου.
Αφού πρώτα έκαψαν τις ψυχές των Ελλήνων με το μνημόνιο οι ευρωπαίοι και ο γραμματέας του ΝΑΤΟ νίπτει τας χείρας του σε οτιδήποτε συμβαίνει μεταξύ Αθηνών και Άγκυρας. Ο Ερντογάν, ο οποίος κατέλαβε το Αφρίν με βοήθεια των Ρώσων που άνοιξαν δίαυλο στην αντιαεροπορική άμυνα για να περνάει εύκολα η τουρκική αεροπορία, ζητάει για να παραμείνει στο ΝΑΤΟ, το μισό Αιγαίο και συμμετοχή σε όλα τα κοιτάσματα από την Κύπρο μέχρι το Βόρειο Αιγαίο.
Οι Δυτικοί παζαρεύουν τον Ερντογάν για να μην προσφέρει το ρωσικό αγωγό και φύγει από το ΝΑΤΟ και του δίνουν συμμετοχή στον αγωγό που ξεκινάει από Ισραήλ, περνάει από Κύπρο, Ελλάδα και μετά πηγαίνει Ιταλία και Ευρώπη. Αλλά για να μπει στο κόλπο ο Ερντογάν θέλει νησιά. Θέλει να είναι παρών εκεί που ενώνεται η ελληνική ΑΟΖ με την Κυπριακή.
Η Τουρκία πανηγυρίζει την κατάληψη του Αφρίν και οι τουρκικές εφημερίδες γράφουν για τον Ερντογάν τον Πορθητή.
Ο Ερντογάν δεν είπε κανένα ψέμα τις τελευταίες ημέρες όσον αφορά την προέλαση του στρατού και είχε προβλέψει ότι εντός 24ωρων θα καταληφθεί το Αφρίν.
Εδώ στην Αθήνα ο ΣΥΡΙΖΑ και η ΝΔ συμπλέκονται πετώντας ο ένας στον άλλον αλήθειες και λάσπες, λάσπες και αλήθειες. Για σχέσεις με τη Novartis και για μίζες. Ενώ οι Τούρκοι ετοιμάζονται για το μεγάλο άλμα στο Αιγαίο, στη Θράκη και στην Κύπρο, ενώ ο στρατός τους είναι παντού, εδώ η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ ασχολείται πως θα καλύψει την πλήρη διαπλοκή της με τον Ιβάν Σαββίδη.
Ο πρώην βουλευτής της Δούμα και μεγαλοεπιχειρηματίας πούλησε την καπνοβιομηχανία του συμπεριλαμβα-νομένης της ΣΕΚΑΠ, για 1,6 δις δολάρια και φαίνεται ότι τα μαζεύει από την Ελλάδα, γιατί θεωρείται αδιανόητο ο ίδιος και η παρέα του να είναι τόσο σφιχτά εναγκαλισμένοι με τον πρωθυπουργό και τον υπουργό Άμυνας χώρας – μέλους του ΝΑΤΟ. Για να είμαστε ειλικρινείς – όπως σας έχω πει – ο Σαββίδης είχε στενότατες σχέσεις με τη ΝΔ αλλά με τον Τσίπρα και ειδικά με τον Καμμένο παράγινε ο εναγκαλισμός του.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.