Η ΑΕΚ έδωσε την ευκαιρία στον κόσμο της να φωτογραφηθεί με τρόπαιο που πήρε χάρη στην κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδος, με τους φίλους της ομάδας να μην χάνουν την ευκαιρία. Περίπου 1 1/2 ώρα πριν από την έναρξη του αγώνα με τον Κολοσσό (17:00, LIVE Blog από το Sport24.gr) το τρόπαιο βρέθηκε στον χώρο της Θύρας VIP, με τους φιλάθλους της ΑΕΚ να μην χάνουν την ευκαιρία και να φωτογραφίζονται μαζί του.
Η συγκεκριμένη δράση ήταν βέβαια μόνο μία από τις πολλές που είχε προγραμματίσει η "Ένωση" για τον αγώνα. Στα εκδοτήρια του αγώνα διατέθηκαν σε ειδικό χώρο συλλεκτικά t-shirt της Κυπελλούχου Ελλάδος, αλλά και της ταινίας "1968", ενώ στην είσοδο του κλειστού του ΟΑΚΑ διανεμόταν η συλλεκτική αφίσα της Κυπελλούχου ΑΕΚ με την επίδειξη του εισιτηρίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.