Το πρωτάθλημα ξαναρχίζει και ο Oλυμπιακός θα αγωνιστεί το Σάββατο στη Λιβαδειά.
Με αφορμή την επανέναρξη ο Κώστας Καραπαπάς ανάρτησε στο λογαριασμό του στο Instagram, μια φωτογραφία αρχείου ...
Χαρακτηριστικά, ο διευθυντής Επικοινωνίας του Ολυμπιακού έγραψε: «Φευγάτ´ από μπρος, φευγάτε από μπρος ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΜΠΑΙΝΕΙ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ!»
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.