Έκτακτη σύσκεψη πραγματοποιείται αυτή την ώρα στο γραφείο του πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη για το πρόβλημα υδροδότησης.
Στη σύσκεψη, που πραγματοποιείται με πρωτοβουλία του γραφείου του πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη, συμμετέχει η προϊσταμένη του γραφείου, Κατερίνα Νοτοπούλου, η υφυπουργός Εσωτερικών Μαρία Κόλλια Τσαρουχά, εκπρόσωπος του αν. υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Σωκράτη Φάμελλου, εκπρόσωπος της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, ο πρόεδρος της ΠΕΔΚΜ Λάζαρος Κυρίζογλου, ο πρόεδρος της ΕΥΑΘ, Γιάννης Κρεστενίτης, τεχνικοί της εταιρείας, οι δήμαρχοι Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης, Πυλαίας Χορτιάτη - Ιγνάτιος Καϊτετζίδης, Κορδελιού-Ευόσμου, Πέτρος Σούλας, Παύλου Μελά, Δ. Δεμουρτζίδης και Καλαμαριάς, Θεοδόσης Μπακογλίδης, αντίστοιχα.
Στο μεταξύ συνεχίζονται οι διαδικασίες καθαρισμού του νερού της Αραβησσού στο αντλιοστάσιο Δενδροποτάμου λόγω υψηλής θολότητας.
Περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/266584/thessaloniki-ektakti-syskepsi-gia-provlima-ydrodotisis-sto-grafeio-toy-tsipra
Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.