
Ο Ηλίας Βρεττός δίνει την μεγαλύτερη μάχη της ζωής του μετά το τροχαίο ατύχημα που είχε το πρωί της Καθαράς Δευτέρας!
Ο γνωστός τραγουδιστής, τρεις ημέρες μετά το χειρουργείο στη λεκάνη, στάθηκε επιτέλους στα πόδια του!
Ο ίδιος ανέβασε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram μια φωτογραφία του από το κρεβάτι του νοσοκομείου στην οποία ποζάρει καθιστός και χαμογελαστός!
"Καλημέρα, καλό μήνα!!! Μπήκε η άνοιξη!
Η ζωή είναι ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ωραία...
Χαρείτε την!!!
Σας αγαπώ!
#firststepsongettingstronger", έγραψε χαρακτηριστικά στην λεζάντα! Δείτε την ανάρτησή του παρακάτω:

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.