Δευτέρα 5 Μαρτίου 2018

Στέλεχος ιταλικής Κεντροαριστεράς: Πρόκειται για ήττα, θα μετακινηθούμε στην αντιπολίτευση

«Αν αυτό είναι το αποτέλεσμα, πρόκειται για ήττα για εμάς και θα μετακινηθούμε στην αντιπολίτευση», τόνισε ο Έτορε Ροζάτο, πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του Δημοκρατικού Κόμματος (PD) στην κάτω Βουλή, σχολιάζοντας τις δημοσκοπήσεις εξόδου.


Το PD συγκεντρώνει μόλις το 21% των ψήφων, σύμφωνα με τα έξιτ πολ, δηλαδή βρίσκεται πίσω από το αυτοπροβαλλόμενο ως αντισυστημικό Κίνημα Πέντε Αστέρων (M5S) και ακόμα πιο πίσω από τη συμμαχία δεξιάς-άκρας δεξιάς.

Από την πλευρά του ο Αλφόνσο Μποναφέντε, στενός συνεργάτης του ηγέτη του M5S, του Λουίτζι ντι Μάγιο, τόνισε στο τηλεοπτικό δίκτυο La7 ότι αν επιβεβαιωθεί το αποτέλεσμα που υπέδειξε το έξιτ πολ του σταθμού, η παράταξή του θα έχει κεντρικό ρόλο στην επόμενη κυβέρνηση και «θα είμαστε πυλώνας του κοινοβουλίου». 
Ωστόσο ο Μποναφέντε επισήμανε πως τα στοιχεία των δημοσκοπήσεων εξόδου δεν είναι βέβαιο ότι θα επαληθευτούν και παρέμεινε επιφυλακτικός.

Κατά τις δημοσκοπήσεις εξόδου, το M5S αναδεικνύεται πρώτο κόμμα με διαφορά, ωστόσο η συμμαχία δεξιάς-άκρας δεξιάς, με πρωταγωνιστές τον Σίλβιο Μπερλουσκόνι του Φόρτσα Ιτάλια και τον Ματέο Σαλβίνι της Λέγκας του Βορρά, θα καταλάβει τις περισσότερες έδρες στην επόμενη ιταλική Βουλή.



Πηγή: http://www.protothema.gr/world/article/766898/stelehos-italikis-kedroaristeras-prokeitai-gia-itta-tha-metakinithoume-stin-adipoliteusi/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.