Εικοσιτετράωρα αγωνίας για τους δύο Έλληνες στρατιωτικούς οι οποίοι κρατούνται σε τουρκικές φυλακές της Αδριανούπολης, από την περασμένη Πέμπτη.
Η ένσταση για την προφυλάκιση που κατέθεσαν οι δικηγόροι τους οι οποίοι έχουν προφυλακισθεί με την κατηγορία εισόδου σε απαγορευμένη στρατιωτική περιοχή, απορρίφθηκε από το δικαστήριο με απόφαση που ανακοινώθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας
.
Έτσι τα δύο στελέχη του Ελληνικού Στρατού θα παραμείνουν έγκλειστα στις Φυλακές της Αδριανούπολης μέχρι να εκδικαστεί η υπόθεση της παράνομης εισόδου τους στην Τουρκία, όπως μετέδωσε ο ΑΝΤ1.
Η διαδικασία που θα ακολουθηθεί τώρα, σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο, είναι η κατάθεση του κατηγορητηρίου από την εισαγγελία, η αποδοχή ή η απόρριψη της από το δικαστήριο και στην συνέχεια ο ορισμός δικασίμου.
Τη Δευτέρα, οι δύο δικηγόροι που έχουν αναλάβει την υπεράσπισή τους και οι οποίοι ορίστηκαν από το ελληνικό προξενείο, ο Hakan Yalçıntuğ και η Selin Özel, υπέβαλαν την ένσταση κατά της απόφασης κράτησής τους.
Περισσότερα στο http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=666294&catID=3
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.