Δευτέρα 5 Μαρτίου 2018

Έτσι γλέντησαν το Κύπελλο τα κορίτσια του Ολυμπιακού



Τα κορίτσια του Ολυμπιακού γλέντησαν με την ψυχή τους για την κατάκτηση του Κυπέλλου βόλεϊ στη Σαντορίνη. Δείτε φωτογραφικό υλικό.

Ο Ολυμπιακός νίκησε τον Πανναξιακό 3-0 σετ στον τελικό του Final-4 Κυπέλλου βόλεϊ γυναικών στη Σαντορίνη. Τα κορίτσια των Πειραιωτών γλέντησαν με την ψυχή τους για το 8ο σερί Κύπελλο, χορεύοντας και διασκεδάζοντας μέχρι πρωίας...
Απολαύστε τις:
 
Photo Credits: Eurokinissi

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.