Το Κρεμλίνο δεν θεωρεί «μη φιλική ενέργεια» το γεγονός ότι ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ δεν συνεχάρη τον Βλαντίμιρ Πούτιν για την επανεκλογή του, δήλωσε σήμερα ο εκπρόσωπός του Ντίμτρι Πεσκόφ.
«Κατ’ αρχάς δεν το θεωρούμε μη φιλική ενέργεια. Γνωρίζετε ότι ο πρόεδρος Πούτιν παραμένει ανοικτός στην εξομάλυνση των σχέσεων με τους Αμερικανούς εταίρους μας (…) Κατά δεύτερον γνωρίζετε ότι ο πρόεδρος λαμβάνει μεγάλο αριθμό συγχαρητηρίων από ξένους ηγέτες. Κάποιοι δεν μπορούν να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά λόγω του προγράμματός τους, άλλοι για διαφορετικούς λόγους, δεν υπάρχει λόγος να υπερβάλλουμε», πρόσθεσε ο Πεσκόφ.
Πηγή: http://www.protothema.gr/world/article/771705/rosia-den-theoroume-mi-filiki-energeia-to-gegonos-oti-o-trab-den-sunehari-ton-poutin/
«Κατ’ αρχάς δεν το θεωρούμε μη φιλική ενέργεια. Γνωρίζετε ότι ο πρόεδρος Πούτιν παραμένει ανοικτός στην εξομάλυνση των σχέσεων με τους Αμερικανούς εταίρους μας (…) Κατά δεύτερον γνωρίζετε ότι ο πρόεδρος λαμβάνει μεγάλο αριθμό συγχαρητηρίων από ξένους ηγέτες. Κάποιοι δεν μπορούν να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά λόγω του προγράμματός τους, άλλοι για διαφορετικούς λόγους, δεν υπάρχει λόγος να υπερβάλλουμε», πρόσθεσε ο Πεσκόφ.
Πηγή: http://www.protothema.gr/world/article/771705/rosia-den-theoroume-mi-filiki-energeia-to-gegonos-oti-o-trab-den-sunehari-ton-poutin/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.