Τρίτη 27 Μαρτίου 2018

Σπανός για Σαββίδη: «Θα υποστεί συνέπειες – Υπερβολή η εξόντωσή του»

Σπανός για Σαββίδη: «Θα υποστεί συνέπειες – Υπερβολή η εξόντωσή του»
Ο πρόεδρος του Ατρομήτου μίλησε για τον Ιβαν πριν το ματς με τον ΠΑΟΚ.

Για την υπόθεση του Ιβάν Σαββίδη και την τιμωρία του μίλησε σε ραδιόφωνο της Θεσσαλονίκης, ο Γιώργος Σπανός. Ο πρόεδρος της ΠΑΕ Ατρόμητος χαρακτήρισε ως «υπερβολή» την εξόντωση του προέδρου του ΠΑΟΚ για την εισβολή του στον αγωνιστικό χώρο κατά τη διάρκεια του αγώνα με την ΑΕΚ, ενώ κληθείς να σχολιάσει την κατάσταση του Παναθηναϊκού, τόνισε ότι ο ίδιος εδώ και χρόνια είναι εναντίον της ποινής του υποβιβασμού ομάδων που δεν εξασφαλίζουν άδεια συμμετοχής.
Παράλληλα, αναφορικά με τις εξελίξεις στον Ατρόμητο, εξέφρασε τη θέλησή του να διατηρηθούν στο ρόστερ και οι τρεις δανεικοί από τον ΠΑΟΚ.
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:
Για την διακοπή του πρωταθλήματος: Από την πρώτη στιγμή, το σύνολο των ομάδων είπε πως είναι μια λανθασμένη απόφαση. Υπάρχει θεσμικό πλαίσιο για να συνεχιστεί το πρωτάθλημα. Η λογική από την Πολιτεία ήταν να εκτονωθούν τα πράγματα. Από την άλλη, αν εμείς οι παράγοντες δεν τα βρούμε μεταξύ μας, δεν βρούμε ένα κώδικα ειλικρίνειας και δεν προστατεύσουμε το προϊόν, τα πράγματα φτάνουν σε οριακό σημείο.
Υπάρχει ένας υπέρμετρος εγωισμός μεταξύ των μεγάλων ομάδων, δημιούργησε και δημιουργεί προβλήματα. Αντιπαλότητες που ξεφεύγουν από τα όρια του ποδοσφαίρου και αγγίζουν και την πολιτική σκηνή της χώρας. Αυτή η αντιπαλότητα μεταφέρεται και στο ποδόσφαιρο.
Σε γενικές γραμμές, κάναμε ένα βήμα μπρος και στο τέλος κάναμε δύο πίσω. Φέτος το πρωτάθλημα, μέχρι ένα μεγάλο διάστημα, ήταν στην διεκδίκησή του τρεις ομάδες και μεχρι την 20η αγωνιστική ήταν και ο Ατρόμητος στο κόλπο. Ήταν πολύ ενδιαφέρον το πρωτάθλημα αλλά στο τέλος υπήρχαν αυτές οι εντάσεις.
Για την προστασία του προϊόντος: Πρέπει να υπάρξουν συνθήκες υγιούς ανταγωνισμού, να μικρύνει η ψαλίδα μεταξύ των μεγάλων και μικρών ομάδων. Εμείς οι δώδεκα δεν γνωρίζουμε πόση δυναμική έχουμε, με αποτέλεσμα να περνούν την δυναμική τους οι μεγάλες ομάδες. Κάθε ομάδα έχει δυναμική και εμπορικότητα.
Για το τι μέλλει γενέσθαι με τη Nova: Όταν έρχεται μια ρήξη, πάντα φταίνε και οι δυο πλευρές. Και εμείς έχουμε κάνει λανθασμένους χειρισμούς με τη Nova και από την άλλη έγιναν λάθη. Και οι 16 ομάδες πρέπει να έχουν τηλεοπτικό συμβόλαιο που να αντικατατοπτρίζει τη δυναμικτότητα και την ισχύ τους. Είναι σοβαρό θέμα που 7-8 ομάδες δεν έχουν τηλεοπτική στέγη. Είναι ευθύνη του πρωταθλήματος, των μεγάλων ομάδων προκειμένου του χρόνου να ξεκινήσουν όλες με τηλεοπτική στέγη.
Εμείς σαν Ατρόμητος, δεν έχουμε συμφωνήσει. Είχαμε πρόταση απλά θέλαμε να σεβαστούμε κάποια πράματα. Είμαι υπέρμαχος της κεντρικής διαχείρισης, δεν έχω μπει σε περαιτέρω συζητήσεις, θέλουμε να δούμε ποιες ομάδες θα συνεχίσουν για να κάνουμε ενα συμβόλαιο όλες μαζί.
Για την συνέχεια του πρωταθλήματος: Θα πρέπει να αλλάξει η νοοτροπία των παραγόντων. Να μην κρίνονται στόχοι ομάδων σε δικαστιές αίθουσες. Να μην υπάρχει η φιλοσοφία, να κερδίσουμε το παιχνίδι με οποιοδήποτε κόστος, δεν θα βγει πουθενά. Πρέπει να φτιαχθεί ένα πλαίσιο, ούτε ομάδες να καταστρέφονται και να αρχίζουν και να τελειώνουν τα παιχνίδια κανονικά. Το ποδόσφαιρο κρίνεται μέσα στον αγωνιστικό χώρο.
Για τον Ιβάν Σαββίδη: Είμαστε σε χώρα υπερβολής. Το είπα από την πρώτη στιγμή. Όταν διοικείς μια τόση μεγάλη ομάδα, με τέτοια πίεση και είσαι κοντά στο πρωτάθλημα, κανείς δεν ξέρει πως νιώθεις όταν αδικείσαι. Όλοι οι παράγοντες έχουμε δείξει μια τέτοια συμπεριφορά. Και ο ίδιος ζήτησε συγνώμη, είπε πως δεν είναι πρέπουσα εικόνα. Όλα τα άλλα που είδαμε επί μια βδομάδα, ήταν υπερβολή στο μέγιστο βαθμό. Όλοι πέσαμε σε μια τέτοια συμπεριφορά υπό πίεση αλλά δεν μπορούμε να λέμε ότι πρέπει να εξοντώσουμε έναν άνθρωπο που έχει κάνει επενδύσεις, έχει δώσει δουλειές στην Βόρεια Ελλάδα και να ζητάμε την εξόντωσή του, είναι υπερβολή. Υπάρχει πειθαρχικό πλαίσιο και θα υποστεί τις συνέπειες. Διαφωνώ σε υπερβολές και σε αυτά που έχουν ακουστεί.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.