Διπλό... poster έγινε ο Γκουστάβο Αγιόν στην πρώτη περίοδο της αναμέτρησης ανάμεσα στην Ρεάλ Μαδρίτης και τον Παναθηναϊκό. Θύτες ο Κρις Σίνγκλετον κι ο Μάρκους Ντένμον!
πηγή: http://www.sport24.gr/Basket/Euroleague/eb-news/eb_panathinaikos/fantasmagorika-karfwmata-apo-singkleton-ntenmon-sth-madrith.5112634.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.