Σε κέρδη γύρισε η Αθήνα μετά το πρωινό άνοιγμα καθώς βελτιώθηκε η εικόνα στις τραπεζικές μετοχές. Αν και αρχικά φαινόταν ότι η αγορά θα «σπάσει» κάτω από τις 800 μονάδες, αντέδρασε και τώρα κινείται θετικά.
Όπως φαίνεται οι συμμετέχοντες δεν θέλουν να καταστρέψουν την αγορά – προς το παρόν – αλλά να δαιτηρήσουν μια θετική προοπτική, όσο το επιτρέπει και η εικόνα των διεθνών αγορών.
Πριν από λίγο ο Γενικός Δείκτης βρισκόταν στις 806 μονάδες σημειώνοντας άνοδο 0,49%.
Η μετοχή της Εθνικής σημειώνει κέρδη 3,24% στα 0,2808 ενώ προηγουμένως βρέθηκε μέχρι τα 0,27 ευρώ. Άνοδος 3,11% για την Eurobank στα 0,763 ευρώ. Άνοδος 0,74% για την Alpha bank στα 1,908 ευρώ. Άνοδος 1,14% για την Τράπεζα Πειραιώς στα 3,54 ευρώ. Κέρδη 2,48% για την μετοχή της Μπέλα στα 14,86 ευρώ. Κέρδη πάνω απο 1,5% για ΟΠΑΠ και ΟΤΕ στα 9,70 ευρώ και 11,25 ευρώ αντίστοιχα. Οι συναλλαγές έχουν ανέλθει στα 10 εκατ. ευρώ.
Πηγή: http://www.protothema.gr/economy/article/767738/hrimatistirio-athinon-anakampsi-meta-to-ptotiko-anoigma/
Όπως φαίνεται οι συμμετέχοντες δεν θέλουν να καταστρέψουν την αγορά – προς το παρόν – αλλά να δαιτηρήσουν μια θετική προοπτική, όσο το επιτρέπει και η εικόνα των διεθνών αγορών.
Η μετοχή της Εθνικής σημειώνει κέρδη 3,24% στα 0,2808 ενώ προηγουμένως βρέθηκε μέχρι τα 0,27 ευρώ. Άνοδος 3,11% για την Eurobank στα 0,763 ευρώ. Άνοδος 0,74% για την Alpha bank στα 1,908 ευρώ. Άνοδος 1,14% για την Τράπεζα Πειραιώς στα 3,54 ευρώ. Κέρδη 2,48% για την μετοχή της Μπέλα στα 14,86 ευρώ. Κέρδη πάνω απο 1,5% για ΟΠΑΠ και ΟΤΕ στα 9,70 ευρώ και 11,25 ευρώ αντίστοιχα. Οι συναλλαγές έχουν ανέλθει στα 10 εκατ. ευρώ.
Πηγή: http://www.protothema.gr/economy/article/767738/hrimatistirio-athinon-anakampsi-meta-to-ptotiko-anoigma/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.