Οι "ερυθρόλευκοι" ξεκίνησαν την προετοιμασία τους για την εντός έδρας αναμέτρηση με τον Κολοσσό (18/3, 17:00) για την 19η αγωνιστική της Stoiximan.gr Basket League και απολύτως δικαιολογημένη απουσία από το ΣΕΦ πήραν οι Γιάννης Σφαιρόπουλος και Κώστας Παπανικολάου.
Το πρόγραμμα του Ολυμπιακού την Παρασκευή (16/3) ολοκληρώθηκε υπό την επίβλεψη του Μίλαν Τόμιτς και των υπόλοιπων συνεργατών του Γιάννη Σφαιρόπουλου, ενώ όπως συνηθίζεται την επομένη των αγώνων οι ρυθμοί δεν ανέβηκαν.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.