Δευτέρα 12 Μαρτίου 2018

Τα εγκαίνια της μπουτίκ του Ολυμπιακού και η αποθέωση των παικτών



Η νέα μπουτίκ της ΚΑΕ Ολυμπιακός πραγματοποίησε τα εγκαίνια το πρωί του Σαββάτου (10/3) παρουσία σύσσωμης της ομάδας, αλλά κι αρκετών φίλων των "ερυθρόλευκων". (VIDEO)

Το πρωί του Σαββάτου (10/3) πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια του τρίτου επίσημου καταστήματος της ΚΑΕ Ολυμπιακός, με όλη την ομάδα αλλά και τον Παναγιώτη Αγγελόπουλο να βρίσκονται στην Ερμού για την εκδήλωση. Παράλληλα, στα εγκαίνια βρέθηκαν κι αρκετοί φίλοι των “ερυθρόλευκων”, οι οποίοι αποθέωσαν τους παίκτες.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.