Στα αποδυτήρια του Ολυμπιακού ο Χάκετ
Ο Ντάνελ Χάκετ ήταν το κεντρικό πρόσωπο της αναμέτρησης του Ολυμπιακού με την Μπάμπεργκ και πριν αποχωρήσει από το ΣΕΦ βρέθηκε στα "ερυθρόλευκα" αποδυτήρια.
Ο Ιταλοαμερικανός γκαρντ μετά το τέλος της αναμέτρησης της 25ης αγωνιστικής της EuroLeague βρέθηκε στα αποδυτήρια του Ολυμπιακού, όπου είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με αρκετά μέλη των "ερυθρολεύκων", ενώ εκεί ήταν και ο Παναγιώτης και o Γιώργος Αγγελόπουλος. Ο Ντάνιελ Χάκετ επέστρεψε ως φίλος στο ΣΕΦ και φρόντισε να αποχωρήσει από αυτό με τον ίδιο τρόπο.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.