Παρασκευή 2 Μαρτίου 2018

Ηλίας Βρεττός Παίρνει εξιτήριο! Όλες οι εξελίξεις...



Αρκετά αισιόδοξα είναι τα πράγματα για τον Ηλία Βρεττό, ο οποίος έπειτα από δυο εβδομάδες νοσηλείας και μετά από τις τρεις χειρουργικές επεμβάσεις παίρνει εξιτήριο.
Συγκεκριμένα, την ερχόμενη Δευτέρα ο τραγουδιστής θα βγει από το νοσοκομείο και θα συνεχίσει τη νοσηλεία από το σπίτι του, αφού τα τρία κρίσιμα χειρουργεία στα οποία υποβλήθηκε στο χέρι, στο πόδι και τη λεκάνη, εξελίχθηκαν καλά. 
Ο ίδιος μάλιστα εμφανίστηκε αισιόδοξος και στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram, αφού μοιράστηκε μια φωτογραφία στην οποία φαίνεται να χαμογελάει και να κάνει το σήμα της νίκης.
Έγραψε μάλιστα χαρακτηριστικά: «Καλημέρα, καλό μήνα!!! Μπήκε η άνοιξη! Η ζωή είναι ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ωραία... Χαρείτε την!!! Σας αγαπώ!».                                                                                                                                                                                        πηγή: http://www.markos.tv/node/82898

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.