Παρασκευή 9 Μαρτίου 2018

Σε επιφυλακή ο νομός Έβρου

Σε επιφυλακή ο νομός Έβρου

Παραμένει αυξημένη η στάθμη των υδάτων στους ποταμούς


Με στόχο την εκτίμηση και αξιολόγηση της υφιστάμενης κατάστασης, περίπου οκτώ ημέρες μετά την πρώτη προειδοποίηση για αύξηση της στάθμης των υδάτων των ποταμών Έβρου, Άρδα και Ερυθροποτάμου, συνεδρίασε σήμερα στην Αλεξανδρούπολη το συντονιστικό όργανο Πολιτικής Προστασίας της Περιφερειακής Ενότητας Έβρου.

Σκιαγραφώντας την κατάσταση ο αντιπεριφερειάρχης Έβρου, Δημήτρης Πέτροβιτς είπε ότι «ο νομός παραμένει για έκτη μέρα σε επιφυλακή καθώς ξεπεράσαμε τα όρια ως προς τη στάθμη των νερών στο Πύθιο και στο «Πέταλο». Νεότερο έγγραφο από την ελληνική πρεσβεία στη Σόφια αναφέρει ότι μετά την 8η Μαρτίου πιθανότατα θα εισρεύσουν μεγαλύτερες ποσότητες νερών μέσω του ποταμού Έβρου αλλά και των παραποτάμων καθώς οι βροχοπτώσεις που σημειώθηκαν στη Βουλγαρία και η άνοδος της θερμοκρασίας, είχαν ως συνέπεια την τήξη των πάγων».

Αναφορικά με την κατάσταση των αναχωμάτων ο κ. Πέτροβιτς σημείωσε πως «όλο αυτό το διάστημα τα αναχώματα δέχονται τεράστιες πιέσεις, από τις ποσότητες νερών που έχουν εισέλθει στην ελληνική κοίτη από τον Τούντζα, κυρίως τον Εργίνη από το νότιο τμήμα και ιδιαίτερα από τον Έβρο ποταμό, που τα τελευταία 24ωρα έχει περισσότερες ποσότητες νερού απ' ότι είχε τις προηγούμενες ημέρες».



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.