«Υπάρχει μπλοκ δυνάμεων που δεν θέλει να βγούμε από την επιτροπεία» είπε ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης
Πρέπει να είμαστε έτοιμοι για το Eurogroup του Απριλίου αναφέρει και ο στόχος εδώ είναι να επιτύχουμε μια καθαρή έξοδο, χωρίς «αστερίσκους» και προαπαιτούμενα, ξεκαθάρισε ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης στέλνοντας σαφές μήνυμα στις αγορές αλλά και σε όσους δεν θέλουν την καθαρή έξοδο και προτείνουν την συνεχιζόμενη εποπτεία. «Στη χώρα μας είναι εμφανές ότι υπάρχει ένα μπλοκ δυνάμεων οι οποίες δεν θέλουν να βγούμε από την επιτροπεία και την «προστασία» των ξένων, διότι, λένε, είναι πιο «φθηνή», οπότε μέχρι τέλους θα κάνουν θόρυβο, θα εκπέμπουν «παράσιτα» και θα προσπαθούν να βάζουν τρικλοποδιές, αδιαφορώντας αν αυτό μπορεί να προκαλεί ζημιά στη χώρα» ανέφερε ο Γ. Δραγασάκης φωτογραφίζοντας τον Γιάννη Στουρνάρα, ο οποίος και σήμερα έθεσε το ζήτημα της επιτροπείας μετά την έξοδο από το πρόγραμμα.
Περισσότερα στο http://fimotro.gr/?p=71897
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.