Σάββατο 3 Μαρτίου 2018

Έβγαλε αποστολή για Φάληρο ο Ουζουνίδης - Αυτοί επέστρεψαν!

Έβγαλε αποστολή για Φάληρο ο Ουζουνίδης - Αυτοί επέστρεψαν!
Μόνο χαρούμενος μπορεί να είναι ο Εβρίτης τεχνικός. 

Με όλους τους παίκτες που έχει στην διάθεσή του θα παραταχθεί ο Παναθηναϊκός απέναντι στον Ολυμπιακό.
Οι Δημήτρης Κουρμπέλης και Ουσμάν Κουλιμπαλί είναι οι δύο σημαντικές επιστροφές στην αποστολή για το ματς στο Φάληρο, με τον Ουζουνίδη να παίρνει τους εξής 19:
Βλαχοδήμο, Διούδη, Ευαγγέλου, Οικονόμου, Κολοβέτσιο, Αυλωνίτη, Κουρμπέλη, Κουλιμπαλί, Γιόχανσον, Ινσούα, Λούντ, Στάικο, Κάτσε, Τζανδάρη, Δώνη, Μουνιέ, Χατζηγιοβάννη, Πίσπα και Αλτμαν.

Δεν υπολογίζονται για το ντέρμπι των αιωνίων αντιπάλων οι τραυματίες Μολίνς, Λουτσιάνο και Μυστακίδης.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.