Πέμπτη 29 Μαρτίου 2018

Ανοδικό ξεκίνημα για το χρηματιστήριο Αθηνών

Με οριακά κέρδη 0,23% κινείται η Αθήνα στο άνοιγμα της συνεδρίασης, κάτω από τις 800 μονάδες στις 793 μονάδες. 

Η αγορά αποτιμά θετικά την γενναία κίνηση της Τράπεζας Πειραιώς να πάρει υψηλές προβλέψεις ενώ δείχνει προβληματισμένη σχετικά με τις επιδόσεις της Εθνικής Τράπεζας.

Για τις υπόλοιπες εταιρείες ( ορισμένες του ftse25) οι ξένοι επενδυτές δείχνουν με τις κινήσεις τους ότι, οι τιμές των μετοχών σ αυτά τα επίπεδα δεν διαθέτουν το discount της χώρας, αλλά βρίσκονται ήδη υψηλότερα από τα σημερινά επίπεδα του Γενικού Δείκτη. ( λ.χ Τιτάνας ).

Η εικόνα στις τράπεζες- όπου όλοι περιμένουν τα stress tests - αλλά και στα blue chips εμποδίζει την αγορά να κινηθεί υψηλότερα. 

Σε δεύτερη ανάγνωση, οι ξένοι επενδυτές επιχειρούν να δουν μετά τα stress tests, δηλαδή αν η αγορά κινείται για τις 1000 μονάδες ή για μια σημαντική ανάκαμψη με αλλαγή πολιτικής και νέα κυβέρνηση. Μέχρι τώρα δεν μπορούν να δουν το δεύτερο διότι η αντιπολίτευση δεν «ανοίγει» τα χαρτιά της. Ο Γενικός Δείκτης κινείται στις 793,79 μονάδες σημειώνοντας άνοδο 0,23%. Με κέρδη 0,31% ο ΟΠΑΠ στα 9,63 ευρώ.

Οριακή άνοδος για ΟΤΕ στα 11,17 ευρώ. Με πτώση 0,46% η ΔΕΗ στα 2,598 ευρώ. Άνοδος 0,56% για τον Μυτιληναίο στα 9,05 ευρώ.


Πηγή: https://www.protothema.gr/economy/article/774374/anodiko-xekinima-gia-to-hrimatistirio-athinon/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.