
Την πρόθεση να πραγματοποιηθεί η συνάντηση της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων με τις ομοσπονδίες των εκπαιδευτικών (ΔΟΕ και ΟΛΜΕ) εξέφρασε το υπουργείο, σε ανακοίνωση που εξέδωσε με αφορμή την πανελλαδική εκπαιδευτική κινητοποίηση της περασμένης Παρασκευής.
Αναφερόμενο, δε, στη χρήση βίας και δακρυγόνων από τις αστυνομικές δυνάμεις εις βάρος των διαδηλωτών, ανέφερε ότι η κινητοποίηση «δεν αντιμετωπίστηκε με τον δέοντα τρόπο». «Θα υπάρξει άμεσα συνάντηση με την ΕΛ.ΑΣ. ώστε να δρομολογηθεί περαιτέρω συντονισμός για να μην δημιουργούνται παρόμοια περιστατικά», αναφέρει χαρακτηριστικά η ανακοίνωση.
Περισσότερα στο https://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/paideia/197046/nees-kinitopoiiseis-etoimazoun-oi-ekpaideftikoi-synantisi-thelei-to-ypourgeio
Περισσότερα στο https://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/paideia/197046/nees-kinitopoiiseis-etoimazoun-oi-ekpaideftikoi-synantisi-thelei-to-ypourgeio
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.