Ο ισχυρός άνδρας της "κιτρινόμαυρης" ΚΑΕ έδωσε το "παρών" στο κλειστό των ολυμπιακών εγκαταστάσεων, ενώ την προπόνηση της παρακολούθησε και ο διευθύνων σύμβουλος των "κιτρινόμαυρων", Xάρης Κουτάς.
Το πρόγραμμα της Ένωσης ενόψει της αναμέτρησης με την ομάδα του Βενσάν Κολέ ολοκληρώθηκε χωρίς να παρουσιαστεί κάποιο απρόοπτο, καθώς όλοι οι παίκτες πλην του Δημήτρη Μωραΐτη ήταν στη διάθεση του Ντράγκαν Σάκοτα.
Οι "κιτρινόμαυροι" το πρωί της Τετάρτης (28/3) θα βρεθούν και πάλι στο ΟΑΚΑ για ένα χαλάρωμα.
Photo credits: Eurokinissi
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.