
Εσπευσμένα σε νοσοκομείο μεταφέρθηκε το απόγευμα της Τετάρτης...
(28/2), ο Κωνσταντίνος Γιαγτζόγλου σύμφωνα με δημοσίευμα σελίδας αντιεξουσιαστικού χώρου.
Υπενθυμίζεται ότι ο Γιαγτζόγλου, πραγματοποιεί απεργία πείνας και δίψας διαμαρτυρόμενος για τη μεταφορά του στις φυλακές Λάρισας.
Περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2018/02/blog-post_7821.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.