Ανάρτηση με... αιχμές έκανε στο instagram το μέλος του ΔΣ της ΠΑΕ ΠΑΟΚ Γιώργος Σαββίδης μετά την τιμωρία του Δικεφάλου από την πειθαρχική επιτροπή της Super League.
Συγκεκριμένα ο Γιώργος Σαββίδης ανάρτησε φωτογραφία από ένα πανό που είχαν αναρτήσει στο παρελθόν οι οπαδοί της ΑΕΚ και έγραφε: "Πρωταθλήματα στα γήπεδα όχι στα δικαστήρια".
Στη συνέχεια με νέα του ανάρτηση το μέλος του ΔΣ της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, ανέφερε: «Πώς αλλάζουν οι καιροί. Κάποτε έκλαιγες και τώρα πανηγυρίζεις. Η ιστορία δεν διαγράφει.
Υ. Γ. Για όσους πανηγυρίζουν έχω μια συμβουλή. Στο τέλος ξυρίζουν τον γαμπρό».
Δείτε παρακάτω τα δύο post του Γιώργου Σαββίδη:
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.