Ο Χάκετ πήρε αγκαλιά τη γυναίκα του και το παιδί του και έβγαλε μία φωτογραφία με φόντο το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας, γράφοντας το εξής μήνυμα: "Πάντα θα είμαστε ευγνώμονες, ποτέ δεν θα ξεχάσουμε και θα έχουμε για πάντα τις αναμνήσεις. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ όλους".
Το μήνυμα που ανάρτησε στο Instagram ο Ντάνιελ Χάκετ:
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.