Σάββατο 3 Μαρτίου 2018

Νοσοκομείο Σαντορίνης: Γεμάτα ψεύδη όσα καταγγέλλει η ΠΟΕΔΗΝ


Την ανάκληση του δελτίου τύπου της ΠΟΕΔΗΝ, που γινόταν λόγο για «απίστευτα ρουσφέτια Πολάκη» στο Νοσοκομείο της Σαντορίνης ζήτησε η Διοίκηση του Γ.Ν. Θήρας, διαμηνύοντας ότι σε αντίθετη περίπτωση θα προβεί σε όλες τις νόμιμες ενέργειες.
Η διοίκηση του νοσοκομείου κάνει λόγο για «κατάπτυστο και γεμάτο ψεύδη» δελτίο τύπου, ενώ χαρακτήρισε ντροπιαστικό «για ένα συνδικαλιστικό όργανο να καταφέρεται με σκαιό τρόπο εναντίον εργαζόμενων». Επίσης, υποστηρίζει ότι η πλήρωση των θέσεων θα γίνει με δημοσίευση προκήρυξης και έλεγχο της νομιμότητας του ΑΣΕΠ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.