Μετά το φινάλε του ντέρμπι Άρης - ΠΑΟΚ, υπήρξε ένταση στα επίσημα του Αλεξανδρείου, με τους φίλους του Άρη να πετούν μπουκάλια στο σημείο που κάθονταν οι άνθρωποι των φλοξενούμενων. Ένας εξ αυτών ανταπέδωσε και λίγο έλειψε να ξεφύγει η κατάσταση.
Ενημέρωση με μια ματιά
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.