Τρίτη 6 Μαρτίου 2018

Ράιλι: «Είμαι χαρούμενος που επέστρεψε ο Γουέιντ»

Γουέιντ Ράιλι
Την ικανοποίησή του για την επιστροφή του Ντουέιν Γουέιντ στους Μαϊάμι Χιτ εξέφρασε ο πρόεδρος της ομάδας, Πατ Ράιλι.
«Ο Γουέιντ ήταν πάντα πολύ σημαντικός για εμάς και ειλικρινά χαίρομαι που επέστρεψε. Είναι σαν ένα μέλος της οικογένειας σου να έχει φύγει ταξίδι για ενάμιση χρόνο και να μην γνώριζες πού έχει πάει. Είναι σαν να ταξίδευε ανά τον κόσμο. Είναι πολύ καλό που έχουμε εκείνον και την οικογένεια του και πάλι μαζί μας», τόνισε αρχικά ο ισχυρός άνδρας της ομάδας στην εφημερίδα «Miami Herald» και συνέχισε:
«Πιστεύω πως πλέον είναι ακόμη πιο έμπειρος και ώριμος. Ο Ντουέιν είναι πραγματικά μοναδικός και ξεχωριστός και μπορεί να τοποθετείται για όλα τα θέματα, ακόμη και αν αυτά δεν αφορούν το ΝΒΑ», ανέφερε.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.