«Δεν θέλουμε το ποδόσφαιρο να γίνεται εργαλείο για την επιδίωξη πολιτικών, οικονομικών ή άλλων άδηλων συμφερόντων ή αναγκών», δήλωσε ο αναπληρωτής υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, βουλευτής Β' Θεσσαλονίκης του ΣΥΡΙΖΑ, Σωκράτης Φάμελλος, στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων «Πρακτορείο 104,9 fm».
Αναφερόμενος στον κυβερνητικό σχεδιασμό για την εξυγίανση του χώρου του ποδοσφαίρου ο κ. Φάμελλος επισήμανε ότι η κυβέρνηση προσπάθησε από την αρχή της θητείας της να λάβει μέτρα, «έτσι ώστε να ξεφύγουμε από το κακό παρελθόν του ποδοσφαίρου». «Προσπαθήσαμε να ανεξαρτητοποιήσουμε τους θεσμούς του ελέγχου του ποδοσφαίρου και το κατορθώσαμε, προσπαθήσαμε να δημιουργήσουμε το θεσμικό πλαίσιο, που οι παγκόσμιες ομοσπονδίες θέλανε στο ποδόσφαιρο, γιατί απείχε πολλά χιλιόμετρα από τη διεθνή νομιμότητα και λειτουργικότητα», εξήγησε, προσθέτοντας πως μετά τα τελευταία γεγονότα στην Τούμπα «πρέπει να υπάρχει μία λύση και ο χώρος του ποδοσφαίρου να δώσει τη λύση».
Περισσότερα στο http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=668588&catID=1
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.