Ο Έιντριαν Πέιν ξεκίνησε το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό με δυο εντυπωσιακά καρφώματα. Οι παίκτες του Τσάβι Πασκουάλ διάβασαν εξαιρετικά τις ολιγωρίες στην άμυνα των "ερυθρολεύκων", τροφοδοτώντας ιδανικά τον νεοαποκτηθέντα φόργουορντ/σέντερ. Δις.
Στην πρώτη φάση, κάρφωσε με άλεϊ ουπ μετά την εξαιρετική πάσα του Λούκας Λεκαβίτσιους, ο οποίος είδε πως οι φιλοξενούμενοι αδράνησαν προς στιγμήν. Του έδωσε την μπάλα με ταχύτητα και αυτή κατέληξε στο καλάθι του Ολυμπιακού, ξεσηκώνοντας τον κόσμο του "τριφυλλιού".
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.