Στις 25 Μαρτίου, η Δούκισσα Νομικού πέρασε την πόρτα του μαιευτηρίου, καθώς έφτασε η στιγμή να φέρει στον κόσμο το πρώτο της παιδί. Η παρουσιάστρια γέννησε ένα υγιέστατο αγοράκι, καρπό του έρωτα της με τον Δημήτρη Θεοδωρίδη.
Μετά από τρεις ημέρες στο μαιευτήριο, η παρουσιάστρια πήρε εξιτήριο σήμερα το μεσημέρι. Εμείς, επικοινωνήσαμε με άτομο από το περιβάλλον της, το οποίο μας επιβεβαίωσε ότι βρίσκεται στο σπίτι με τον σύζυγο και τον μπέμπη τους.
Η Δούκισσα επέλεξε να αποχωρήσει διακριτικά από το μαιευτήριο, καθώς δεν ήθελε να φωτογραφηθεί σε μια τόσο προσωπική στιγμή. Σίγουρα, απολαμβάνει τις πρώτες ώρες με τον νεογέννητο γιο της βιώνοντας πρωτόγνωρα συναισθήματα.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.