
Σύμφωνα με πηγές της Νέας Δημοκρατίας που μίλησαν στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης είναι πολύ ενοχλημένος για τις δηλώσεις του βουλευτή Θ. Δαβάκη. Οι ίδιοι κύκλοι τόνισαν "ενδέχεται να έχει συνέχεια" από τη μεριά του Κ. Μητσοτάκη.
Ο κος Δαβάκης, βουλευτής Λακωνίας, στα πλαίσια συγκέντρωσης -ομιλίας - ενημέρωσης που πραγματοποιήθηκε χθες στο σχολείο της Παλαιοπαναγιάς του Δ.Σπάρτης, είπε ανάμεσα σε άλλα:
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.