Πέμπτη 8 Μαρτίου 2018

«Δεν υπάρχει ρήξη με τους Σπερς»

Λέοναρντ
Νέες δηλώσεις σχετικά με τα γεγονότα των τελευταίων μηνών έκανε ο σμολ φόργουορντ των Σαν Αντόνιο Σπερς, Καουάι Λέοναρντ.
«Ό,τι γίνεται, το κάνουμε ως ομάδα. Δε νιώθω πως υπάρχει κάποια ρήξη ανάμεσα σε μένα και τους Σπερς. Μιλάω με τον Γκρεγκ Πόποβιτς κάθε μέρα και ξέρουν σε τι στάδιο είμαι καθημερινά. Ξέρουν τι έκανα όλο αυτό τον καιρό, και εκείνος και η διοίκηση της ομάδας. Ήταν μια ομαδική απόφαση. Δεν αποφάσισα να κάνω πράγματα μόνος μου», ανέφερε ο superstar των Τεξανών μιλώντας στην εφημερίδα «San Antonio Express News» και τον Τομ Όρσμπορν.
Υπενθυμίζεται πως το τελευταίο διάστημα ο 26χρονος άσος παρουσιαζόταν… φευγάτος από το Σαν Αντόνιο, με βάση τις πληροφορίες των αμερικανικών ΜΜΕ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.