Νίκησε 1-0 την Ξάνθη και «έπιασε» τον Ολυμπιακό.
Με σκόρερ τον Ντάουντα, που έδωσε τη λύση για ακόμα ένα παιχνίδι, ο Ατρόμητος πήρε μια σημαντική νίκη με 1-0 επί της Ξάνθης, η οποία τον ανέβασε στην 3η θέση της βαθμολογίας. Οι Περιστεριώτες είναι ισόβαθμοι με τον Ολυμπιακό, που έχει μπροστά του το αυριανό ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό.
Περισσότερα στο http://sportdog.gr/sports/podosfairo/article/441759/alma-gia-thn-3h-thesh-me-ntaoynta-gia-ton-atromhto
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.