Σάββατο 3 Μαρτίου 2018

Νίκη για τον Ατρόμητο που έπιασε για την ώρα τον Ολυμπιακό στη τρίτη θέση

«Άλμα» τρίτης θέσης με Ντάουντα για τον Ατρόμητο!
Νίκησε 1-0 την Ξάνθη και «έπιασε» τον Ολυμπιακό. 

Με σκόρερ τον Ντάουντα, που έδωσε τη λύση για ακόμα ένα παιχνίδι, ο Ατρόμητος πήρε μια σημαντική νίκη με 1-0 επί της Ξάνθης, η οποία τον ανέβασε στην 3η θέση της βαθμολογίας. Οι Περιστεριώτες είναι ισόβαθμοι με τον Ολυμπιακό, που έχει μπροστά του το αυριανό ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό.




Περισσότερα στο http://sportdog.gr/sports/podosfairo/article/441759/alma-gia-thn-3h-thesh-me-ntaoynta-gia-ton-atromhto

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.