Μετά τη θριαμβευτική νίκη με 3-0 σετ κόντρα στην Κράσνονταρ, η "ερυθρόλευκη" αποστολή έφτασε το μεσημέρι της Πέμπτης (22/3) στο "Ελ. Βενιζέλος". Η προσοχή του Ολυμπιακού στρέφεται πλέον στη νέα μεγάλη πρόκληση που αποτελεί η συμμετοχή στους διπλούς τελικούς του Challenge Cup, με αντίπαλο την κάτοχο του τίτλου, Μπούρσα.
Ο πρώτος τελικός είναι προγραμματισμένος για την Τετάρτη 4 Απριλίου στο Ρέντη και ο επαναληπτικός στην Προύσα την Τετάρτη 11 Απριλίου.
Ωστόσο, το πρόγραμμα των υποχρεώσεων της ομάδας περιλαμβάνει στροφή στο πρωτάθλημα, αφού το Σάββατο (24/3), οι "ερυθρόλευκες" θα αντιμετωπίσουν τον Αίαντα Ευόσμου εκτός έδρας στο πλαίσιο της 19ης αγωνιστικής της Volleyleague.
Photo Credits: Eurokinissi
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.