Η Ελληνίδα πρωταθλήτρια ηττήθηκε από την Πορτορικανή ολυμπιονίκη με 3-6, 5-7 και αποκλείστηκε την επόμενη φάση της διοργάνωσης.
Η 22χρονη τενίστρια έχασε εύκολα το 1ο σετ και στο 2ο βρέθηκε πίσω με 2-5 games, ωστόσο το έφερε στα ίσια (5-5), μέχρι να "παραδοθεί" στην αντίπαλό της.
Σε περίπτωση νίκης, η Σάκκαρη θα ξεπερνούσε πιθανότατα την καλύτερη θέση της μητέρας της, Αγγελικής Κανελλοπούλου, η οποία βρέθηκε στο νο43 της WTA στις 13 Απριλίου 1987.
Αν και αυτό αναμένεται να συμβεί σε σύντομο χρονικό διάστημα, ο μεγάλος στόχος παραμένει το νο14 που βρέθηκε η Λένα Δανιηλίδου στις 12 Μαΐου 2003, η καλύτερη θέση εκπροσώπου της Ελλάδας σε παγκόσμια κατάταξη.
Photo credits: AP Photo/Seth Wenig
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.