Tον φόβο για θερμό επεισόδιο στο Αιγαίο εκφράζει ο Σταύρος Θεοδωράκης σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Έθνος της Κυριακής, τονίζοντας παράλληλα ότι η Τουρκία θα πληρώσει υψηλό κόστος αν προκαλέσει επεισόδιο.
Σε ό,τι αφορά στο «Μακεδονικό» επισημαίνει ότι "θέλουμε μια σύνθετη ονομασία", αλλά και ότι "δεν έχουμε εμπιστοσύνη στα «προφορικά» της κυβέρνησης".
Ο Σταύρος Θεοδωράκης μιλά και για την πρόσφατη ψήφιση του νόμου από τη Βουλή για την αποποινικοποίηση της χρήσης της φαρμακευτικής κάνναβης, τον οποίο υποστήριξε και το Ποτάμι και η ΔΗΣΥ, ενώ τάσσεται και υπέρ της αποποινικοποίησης της χρήσης κάνναβης για τους ενήλικες, με δικαίωμα μάλιστα προσωπικής καλλιέργειας, τονίζοντας ότι στις χώρες που έχει αποποινικοποιηθεί η χρήση, οι μόνοι που κλαίνε είναι τα κυκλώματα προώθησης ναρκωτικών που θησαυρίζουν από το παράνομο εμπόριο. Παράλληλα αναφέρεται στα θετικά από την αποποινικοποίηση της χρήσης.
Σε ό,τι αφορά στην υπόθεση Novartis, ο Σταύρος Θεοδωράκης επισημαίνει ότι η Κυβέρνηση έκανε μεγάλο λάθος, καθώς προσπάθησε να επηρεάσει και να επισπεύσει τις αποφάσεις της Δικαιοσύνης, ενώ επιχείρησε να βάλει σε μια κόλλα χαρτί όλους της τους αντιπάλους λέγοντας «αυτοί έκλεψαν».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.