O Αλεξάντερ Ζβέρεβ πήρε ρεβάνς από τον Νικ Κύργιο για την περσινή του ήττα στο Μαϊάμι και προκρίθηκε στην προημιτελική φάση του Miami Open. Πάντως, ο Ελληνοαυστραλός έκανε μια πολύ όμορφη ενέργεια. (VIDEO)
πηγή: http://www.sport24.gr/Sports/Tennis/tzentleman-o-kurgios.5139670.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.