Δευτέρα 5 Μαρτίου 2018

Με πτώση συνεχίζει το χρηματιστήριο Αθηνών

Την ώρα που η Ευρώπη έχει γυρίσει σε κέρδη – πλην Ιταλίας – η ελληνική συνεχίζει με πτώση και «χαμηλές ταχύτητες» σ ότι αφορά τους τζίρους. Μετά τις δυο το μεσημέρι ο Γενικός Δείκτης κινείται στις 810 μονάδες σημειώνοντας πτώση 0,34% με μια αξία συναλλαγών που φθάνει μόλις τα 16 εκατ. ευρώ. 


Ούτε τα στοιχεία για το ΑΕΠ δεν κατάφεραν να προσελκύσουν ενδιάφερον αφού προφανώς είναι ενσωματωμένα στις τιμές. Η αγορά παραμένει «νεκρωμένη» και εξαρτάται απο τις διαθέσεις των ξένων επενδυτών οι οποίοι έχουν ανακρούσει πρύμναν για την ελληνική αγορά μέχρι να δουν τα  πρώτα αποτελέσματα των ελληνικών τραπεζών – όπου θα ανακοινωθούν και οι επιπτώσεις στα κεφάλαια και τις προβλέψεις απο την εφαρμογή των νέων λογιστικών προτύπων. 

Οι ελληνικές τράπεζες έχουν προγραμματίσει την ανακοίνωση των πρώτων αποτελεσμάτων στις 12 Μαρτίου.      
Η μετοχή της Εθνικής Τράπεζας χάνει 0,35% στα 0,2888 ευρώ. Άνοδος 0,38% για την Eurobank στα 0,783 ευρώ. Οριακή η πτώση στην Alpha bank στα 1,895 ευρώ. Οριακή η άνοδος στην Πειραιώς στα 3,506 ευρώ. Άνοδδος 1,35% για την Μπέλα – εν όψει αποτελεσμάτων. Με άνοδο 2,81% ο Σαράντης στα 14,65 ευρώ. 

Οριακά τα κέρδη για την Coca – cola στα 26,79 ευρώ. Με πτώση 0,66% η μετοχή της ΔΕΗ στα 2,712 ευρώ. Πτώση 2,27% για την Βιοχάλκο στα 3,45 ευρώ. Η αξία των συναλλαγών μετά βίας έφθασε τα 16 εκατ ευρώ.  



Πηγή: http://www.protothema.gr/economy/article/766988/anodiko-xekinima-gia-to-hrimatistirio-athinon/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.