Ολοκληρώθηκε λίγο πριν τις τέσσερις το μεσημέρι η απολογία της ΠΑΕ ΠΑΟΚ για όσα έγιναν την περασμένη Κυριακή στο γήπεδο της Τούμπας στον αγώνα με την ΑΕΚ.
Η ΠΑΕ της Θεσσαλονίκης απειλείται με αφαίρεση τριών βαθμών φέτος και δύο από το επόμενο πρωτάθλημα και το παιχνίδι θα κατακυρωθεί στην ΑΕΚ, ενώ θα υπάρξει και πρόστιμο.
Επίσης ο Ιβάν Σαββίδης και ο Λούμπος Μίχελ απειλούνται με πρόστιμο τουλάχιστον 50.000 ευρώ και ποινή απαγόρευσης εισόδου στο γήπεδο από 3 έως 5 χρόνια.
Περισσότερα στο http://fimotro.gr/?p=71741
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.