
Αναφορά σε όλα τα θέματα της επικαιρότητας, οικονομία, ελληνοτουρκικά, ονοματολογικό της ΠΓΔΜ έκανε ο πρόεδρος της ΝΔ, Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά την ομιλία του στη συνεδρίαση των τομεαρχών του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης, ενώ εξαπέλυσε εφόλης της ύλης επίθεση στην κυβέρνηση, επικεντρώνοντας τα πυρά του στην σχέση Τσίπρα-Καμμένου, λέγοντας ότι στηρίχθηκε στη λάσπη και ότι θα πάνε μαζί μέχρι το τέλος.
«Καθαρή έξοδος δεν υπάρχει, πρόκειται για ένα ακόμη βρόμικο ψέμα των ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, για να χρυσώσουν το χάπι των μέτρων του έρχονται», ανέφερε ο κ. Μητσοτάκης λέγοντας ότι πρόκειται για την τυπική λήξη του προγράμματος, που θα γίνει τον Αύγουστο. Πρέπει να αναζητήσουμε πόρους από τις αγορές, προσέθεσε, αλλά διατηρούνται οι υποχρεώσεις που έχουμε αναλάβει.
Για τα ελληνοτουρκικά και τους δύο Έλληνες αξιωματικούς, ανέφερε ότι στο παρελθόν τέτοια θέματα λύνονταν μέσα σε μερικές ώρες. Αναφέρθηκε στην επίσκεψη Ερντογάν, λέγοντας ότι λειτούργησε σαν καταλύτης στην τουρκική προκλητικότητα που οδήγησε στο επεισόδιο στα Ίμια και στην κράτηση των δύο αξιωματικών.
Για το ονοματολογικό με την ΠΓΔΜ είπε ότι από την αρχή η ΝΔ είχε θέσει «το θέμα την αναθεώρησης του Συντάγματος σαν απαράβατο όρο για να προχωρήσει η όποια διαπραγμάτευση». Με καθυστέρηση το αποδέχθηκε και η κυβέρνηση, ωστόσο σήμερα είναι αργά για διαμόρφωση εθνικού μετώπου, προσέθεσε ενώ ανέφερε ότι η κυβέρνηση δεν διαθέτει ενιαία γραμμή στο εσωτερικό της.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.