Την άποψη πως η ολοκλήρωση του trade που θα έστελνε τον ΝτεΆντρε Τζόρνταν στους Καβαλίερς θα βοηθούσε πολύ την ομάδα του Τάιρον Λου, εξέφρασε ο ΛεΜπρόν Τζέιμς.
Μιλώντας στην εφημερίδα «Cleveland Plain Dealer» και τον Τζο Βάρντον, ο «βασιλιάς» αναφέρθηκε στις συζητήσεις που είχαν λίγο πριν το trade deadline οι ιθύνοντες των Καβς με τη διοίκηση των Κλίπερς.
«Γνώριζα ότι υπήρχαν διαπραγματεύσεις. Το είδα δει. Αν είχε ολοκληρωθεί η συμφωνία, θα μας είχε δώσει ώθηση αλλά αυτό δε συνέβη, οπότε πρέπει να συνεχίσουμε», υποστήριξε ο ηγέτης της ομάδας του Οχάιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.