Τετάρτη 14 Μαρτίου 2018

Παφίλης: Η στάση του γγ του ΝΑΤΟ είναι ένα ακόμα χαστούκι στην κυβέρνηση

pafilis
Η στάση του γενικού γραμματέα του ΝΑΤΟ στο θέμα της κράτησης των δύο Ελλήνων στρατιωτικών σε τουρκικές φυλακές, είναι «ένα ακόμα χαστούκι στην κυβέρνηση που είναι σημαιοφόρος και σε όλους εκείνους που υποστηρίζουν ότι το ΝΑΤΟ είναι παράγοντας ασφάλειας και ότι προστατεύει τη χώρα μας» επισήμανε ο Θανάσης Παφίλης, μέλος της ΚΕ του ΚΚΕ, σε συνέντευξή του στην τηλεόραση του Σκάϊ.
«Όσες φορές είχαμε προβλήματα, Κύπρος, Ίμια, «γκρίζες ζώνες», χτύπημα του σκάφους του λιμενικού και τώρα αυτό το θέμα, το ΝΑΤΟ νίπτει τας χείρας του» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.