Η περιπέτεια των δύο στρατιωτικών και το Σκοπιανό επισκίασαν τη συζήτηση για τη Novartis - Απαράδεκτη η κράτηση των δύο στρατιωτικών - Τσίπρας: Κανείς δεν παίζει με την Ελλάδα - Bυθίζετε την Ελλάδα στη λάσπη είπε ο πρόεδρος της ΝΔ
Τη στήριξή του στους δύο Έλληνες στρατιωτικούς που κρατούνται στην Τουρκία και τις οικογένειές τους εξέφρασε ο πρόεδρος της ΝΔ, Κυριάκος Μητσοτάκης, μιλώντας στην Ολομέλεια της Βουλής κατά τη συζήτηση της πρότασης της ΝΔ για σύσταση προανακριτικής για την υπόθεση Novartis για τους υπουργούς Υγείας του ΣΥΡΙΖΑ Ξανθό, Πολάκη και Κουρουμπλή.«Παρακολουθούμε με αγωνία την περιπέτεια 2 στρατιωτών και θέλω να εκφράσω την στήριξη μου στους στρατιωτικούς και οικογένειές του. Είναι απαράδεκτη η κράτησή του και επιβαρύνει τις τεταμένες σχέσεις. Δείχνει ότι η περίοδος απαιτεί ψυχραιμία, υπευθυνότητα και σοβαρότητα. Δυστυχώς σε αυτή την κρίσιμη στιγμή η κυβέρνηση δεν διαθέτει αυτά τα χαρακτηριστικά. Οι χειρισμοί της είναι ανεύθυνοι και στοχεύουν σε μικροκομματικούς τακτικισμούς. Αυτό δείξατε από τους χειρισμού σας για τα Σκόπια και για τα Ελληνοτουρκικά» ανέφερε ο κ. Μητσοτάκης.
Σύμφωνα με τον κ. Μητσοτάκη, η Τουρκία οφείλει να σέβεται εμπράκτως της φιλειρηνικές σχέσεις με τους γείτονές της. «Είναι γεγονός ότι η Τουρκία αυξάνει την προκλητικότητά της. Στέλνω μήνυμα: οι Έλληνες ξέρουμε να υπερασπιζόμαστε τα συμφέροντά μας. Θέλουμε καλές σχέσεις. Είμαστε φιλειρηνικός λαός αλλά αυτό δεν πρέπει να εκλαμβάνεται ως αδυναμία. Δεν διαπραγματευόμαστε σπιθαμή ελληνικής γης», τόνισε.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.protothema.gr/politics/article/767996/megali-anisuhia-stin-athina-kai-ton-evro-gia-tous-duo-stratiotikous-/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.