Σάββατο 24 Μαρτίου 2018

Κουμουτσάκος για Σκοπιανό: Δεν είναι στιγμές για αστεία

«Είναι θλιβερό να αστειεύεται με τόση επιπολαιότητα ο πρωθυπουργός για τόσο σοβαρά Εθνικά ζητήματα», δήλωσε ο τομεάρχης Εξωτερικών της Ν.Δ. Γιώργος Κουμουτσάκος, με αφορμή απάντηση του Αλέξη Τσίπρα σε ερώτηση δημοσιογράφου από την ΠΓΔΜ.


Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/politics/article/772991/koumoutsakos-gia-skopiano-den-einai-stigmes-gia-asteia/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.