
Την κήρυξη των παρέβριων περιοχών σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης πολιτικής προστασίας για πλημμυρικά φαινόμενα, ζήτησαν με έγγραφό τους προς την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, οι δήμοι Αλεξανδρούπολης, Σουφλίου, Διδυμοτείχου και Ορεστιάδας.
Περισσότερα στο https://www.newsbeast.gr/greece/arthro/3453935/se-katastasi-ektaktis-anagkis-zitoun-na-kirichthoun-4-dimi-ston-evro
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.