Παρασκευή 16 Μαρτίου 2018

Αποχώρηση Παγδατή στον 4ο γύρο του Indian Wells



Άδοξο φινάλε είχε η πορεία του Μάρκου Παγδατή στο Indian Wells. Ο Κύπριος στο ματς του 4ου γύρου κόντρα στον Μίλος Ράονιτς, έπειτα από μια ώρα αγώνα ανακοίνωσε την αποχώρηση του λόγω γαστρεντερίτιδας.

Άδοξο τέλος είχε η εντυπωσιακή πορεία του Μάρκου Παγδατή στο τουρνουά Indian Wells στις Ηνωμένες Πολιτείες. Ο Κύπριος πρωταθλητής στο ματς του 4ου γύρου κόντρα στον Μίλος Ράονιτς, έπειτα από μια ώρα ανακοίνωσε την αποχώρησή του.
Ο 32χρονος αντιμετώπισε πρόβλημ γαστρεντερίτιδας και αναγκάστηκε να αποσύρει τη συμμετοχή του από το τουρνουά της Καλιφόρνιας, ολοκληρώνοντας την εξαιρετική του πορεία με πέντε νίκες από τα προκριματικά.
"Ξύπνησα και ένιωσα λίγο άρρωστος. Έχω κάποια θέματα με το στομάχι μου. Πήγα για προπόνηση και δεν ένιωθα καλά. Λυπάμαι για τους φιλάθλους που ήθελαν να δουν αυτό το ματς. Είμαι απογοητευμένος με τον εαυτό μου", δήλωσε ο Κύπριος.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.