Τετάρτη 28 Μαρτίου 2018

Με πτώση πάνω από 1% άνοιξε το χρηματιστήριο της Αθήνας

Σε πλαγιοκαθοδικό κανάλι επέστρεψε η Αθήνα μετά την διήμερη άνοδο. 

Η πτώση καταγράφεται στην οδό Αθηνών ελλείψει στηρίξεων στις τραπεζικές μετοχές ενώ τα αποτελέσματα των εισηγμένων δίνουν ορισμένες στηρίξεις ( Μυτιληναίος – Σαράντης ). 

Σε γενικές γραμμές, τα αποτελέσματα των εισηγμένων εταιρειών είναι θετικά με αύξηση κερδών και μερισμάτων, αν και παρατηρείται μια υστέρηση σε κλάδους που παρέχουν υπηρεσίες σε δίκτυα λιανικής στην εσωτερική αγορά.

Η Αθήνα ακολουθεί την πτωτική τάση των ευρωπαϊκών αγορών και κινείται κάτω και απο τις 790 μονάδες ενώ «απέχουν» και οι εταιρείες μεσαίας κεφαλαιοποίησης. 

Ο Γενικός Δείκτης σημειώνει πτώση 1,29% καθώς πριν από λίγο βρισκόταν στις 784 μονάδες. 

Η μετοχή της Εθνικής Τράπεζας βρίσκεται στα 0,2568 ευρώ καταγράφοντας πτώση 1,61%. Με πτώση 1,57% η μετοχή της Eurobank στα 0,75 ευρώ. 

Βουτιά 2,42% για την μετοχή της Τραπέζης Πειραιώς στα 2,726 ευρώ. Με πτώση 2,80% η μετοχή της ΔΕΗ στα 2,57 ευρώ. Βουτιά 2,52% για τον τίτλο του ΟΠΑΠ στα 9,675 ευρώ, μετά την υστέρηση κερδών και το προμέρισμα των 0,30 ευρώ. Κέρδη 0,66% για τον Μυτιληναίο στα 9,08 ευρώ. μετά τα κέρδη των 154 εκατ. ευρώ και το μέρισμα των 0,32 ευρώ. Με πτώση 3,46% ο Σαράντης στα 13,95 ευρώ διακινώντας λίγα τεμάχια, ύστερα από τα κέρδη και το μέρισμα των 0,28 ευρώ. Σε 3,4 εκατ. ευρώ ανήλθε η αξία των συναλλαγών στο πρώτο εικοσάλεπτο της συνεδρίασης.


Πηγή: https://www.protothema.gr/economy/article/774031/me-ptosi-pano-apo-1-anoixe-to-hrimatistirio-tis-athinas/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.