Στην έκδοση δωδεκάμηνων εντόκων γραμματίων θα προχωρήσει το ελληνικό δημόσιο στις 14 Μαρτίου, επιβεβαιώνοντας το χθεσινό δημοσίευμα του Reuters.
Όπως ανακοίνωσε ο ΟΔΔΗΧ, η έκδοση αφορά ποσό 625 εκατ. ευρώ, λήξεως 15 Μαρτίου 2019.
Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/economy/article/768483/stis-14-martiou-i-ekdosi-ton-12minon-edokon-grammation/
Όπως ανακοίνωσε ο ΟΔΔΗΧ, η έκδοση αφορά ποσό 625 εκατ. ευρώ, λήξεως 15 Μαρτίου 2019.
Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/economy/article/768483/stis-14-martiou-i-ekdosi-ton-12minon-edokon-grammation/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.