Τετάρτη 14 Μαρτίου 2018

Στο 1,25% το επιτόκιο για το 12μηνο έντοκο - 812,5 εκατ. άντλησε το Δημόσιο

Το ποσό των 813 εκατ. ευρώ άντλησε το Ελληνικό Δημόσιο από τη δημοπρασία εντόκων γραμματίων 12μηνης διάρκειας. 


Το επιτόκιο διαμορφώθηκε στο 1,25%, ενώ η έκδοση υπερκαλύφθηκε κατά 3,18 φορές.

Εν τω μεταξύ, σταθεροποιητική είναι η εικόνα στην αγορά των ομολόγων. 
Η απόδοση του 10ετούς τίτλου κινείται στο 4,14%, του 7ετούς στο 3,8%, του 5ετούς στο 3,43% και του μονοετούς στο 1,51%.

 Ενδεικτικά

-         10/2009: 0,91%

-         7/2009:  1,12%

-         1/2010: 2,20%

-         4/2010: 4,85%



Πηγή: http://www.protothema.gr/economy/article/769951/sto-125-to-epitokio-gia-to-12mino-edoko-8125-ekat-adlise-to-dimosio/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.